vintermys.

















Jag följde med syrran en sväng till stallet idag innan jobbet. Hur mysigt som helst, om än lite kallt. Men hon utrustade mig med ordentliga kängor så jag kunde smyga runt och ta lite kort medan hon red. Jag blev duktigt sugen på att hoppa upp själv men det får vänta. Om två veckor har en viss engelsman lovat att han ska sitta upp och rida. Hans kontringsfråga när jag frågade om han skulle våga var: - Hur svårt kan det vara? Jag lovar att ta med mig kameran och svara på den frågan i bilder! Nu är det snart dags att släpa fötterna mot sängen. Bara två dagar kvar!!


Kommentarer
Postat av: Mr brown

Great pictures honey ! The horse looks Lovely I'm sure we will get along fine!!! I hope haha :) just two days to go now :D puss puss <3

2010-11-30 @ 23:55:32
Postat av: Pia

Jag följde med hans storebror till ishallen en gång... Han hade samma inställning som Dan, det kan väl inte vara så svårt? Det var Bambi på hal is för hela slanten och jag höll på skratta ihjäl mig! Ha det gott.

2010-12-01 @ 17:34:08
URL: http://piasalldelesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0