guds gåva.



Gudagåvan har anlänt. Jag avgudar numera Steven Jobs och kommer göra allting han säger åt mig. Hur har mänskligheten klarat sig innan detta lilla mirakel? Anyhow, haft en lugn och skön ledig måndag. Var till Vällingby en sväng och köpte en ny kabinväska. Känns skönt att ha när man flänger runt Europa minst en gång i månaden nuförtiden. Resterande tid av dagen har gått till att lära känna min nya vän. Mina planer för resten av kvällen är att slänga upp fötterna på soffan och titta på film, testa nya Häägen-Dazs-glassen och ladda inför veckans arbete. Operation sex pass på tre dagar inleds i morgon bitti klockan 08.00. Puss och kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0