snooorungar.



När man har jobbat tretton timmar detta det roligaste som finns. Nej, nu ljuger jag. Man behöver inte vara utarbetad för att tycka detta är kul. Jag hade nog skrattat ihjäl mig i vilket fall!! Fantastiskt roligt program. Älskar att Frälsningsarmén är med också. Nåja, idag har jag inte hunnit med så mycket mer än jobb, veckans Gossip Girl och detta förträffliga humorprogram. Nu är det hög tid att börja packa min väska för fredag, då jag vet att jag kommer ångra mig vad gäller kläder och skor ungefär 15 gånger innan det är dags för avresa. Sen är det dags att hoppa i sängen. Planeringsdag på jobbet i morgon, vilket innebär en långkörare. 10.30-21. Kippis!!


Kommentarer
Postat av: anne

HAHA, så sjukt roligt.. ja frälsningsarmen är med överallt dom

2010-11-02 @ 23:24:43
URL: http://enna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0