mjjaaaaauuuu.



Sista natten i ensamhet innan en lång helgs kelande! I morgon anländer min man på svensk mark igen. Vi har försökt planera så lite som möjligt denna gång. Men om jag känner oss rätt kommer det bli en massa rännande hit och dit. Min andre hälft har ju en förmåga att vakna klockan hundra på morgonen och när han väl råkat väcka mig känns det som slöseri med tiden att ligga kvar. Så vi brukar få rätt mycket gjort. Men denna gång har jag lagt in VETO på att inte kliva upp ur sängen före 12.00. Får se hur det går med den biten.

Jobbet då? Jo, det rasade förbi i en himla fart idag. Hade möte, fick leka MacGuyver och hade sedan en introduktion hela kvällen. Fint som snus!! I morgon väntar löpning och mitt sista kvällspass för den här veckan. Sen bär det av mot centralen för att möta upp Danny Boy.

Mjjaauu mjjaauu mjjau mjau mjjaauu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0