i'm the luckiest girl in the world.



  

Jag är tillbaka efter en fantastisk helg i Danmark. Köpenhamn hann bli till en av favoritstäderna på fyra dagar. Detta beror nog på mest sällskapet men även den utsökta maten, fina omgivningarna och den behagliga storleken är bidragande faktorer. Inte nog med att min alldeles egna engelska gentleman fixat ett supergulligt hänglås med våra namn och datum ingraverade som vi hängde på en av broarna. Han hade även med sig en tidig julklapp. En systemkamera!! Och vi gick till ett zoo så jag fick se livs levande giraffer!! Jag börjar vänja mig vid att bli överöst med all denna romantik och överraskningar. Jag känner mig så lyckligt lottad som har dig älskling!

LOVE YOU ALWAYS!!


Kommentarer
Postat av: Pia

Men guuuu va romantiskt, hänglåset var ju jättefint! Fantastiska fina ni!

2010-11-09 @ 11:10:52
URL: http://piasalldelesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0