livets små pratstunder.

Igår kväll innan vi skulle sova låg jag och Malin i sängen och diskuterade livets gång. Vi kom av någon outgrundlig anledning in på Disney-filmer och började rabbla upp några. Malin ser lite bekymrad ut och säger:
-"Jag har stora svårigheter för att inte säga Alice i underlivet. Det liksom låser sig."
Jag börjar såklart gapskratta men då vill hon att jag ska prova själv.
-"Kom igen, prova. Hej, jag skulle vilja beställa sex biljetter till Alice i underlivet. Det går ju inte att säga på något annat vis."
Just another day in Högdalen!! Nu blir det frulle och mys i ruskvädret. Ikväll ska vi dricka martini och lyssna på Lissie på Debaser.
And when I'm alone with you, you make me feel and you make me feel.
When I'm alone with you, you are the one and you are the one.

Remind me of home when you're around me. 
The next time you leave don't go without me. 
No, don't go. N-no. Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0