leeeedig.

Jobbhelgen har passerat. Hallelujah! Klockan 16.oo stämplade jag ut. Välkommen ledighet!! Hittills har jag hunnit vinka av min fina syster som lämnade oss idag och satte sig på tåget mot Skåneland, vi hann med fin avskedsmiddag på fyra stolar mitt på golvet på t-centralen. Jag har även städat rummet från golv till tak och ska nu hoppa i duschen och tvaga mig. Den lediga morgondagen ska firas med sovmorgon i den nybäddade sängen och sedan ska jag hoppa ner i de svarta tajta och bege mig mot gymmet för att svettas och skaka rumpa påjagad av miss Hernandez.

  

Kom tillbaka snart. Det blev tomt här nu!! ♥


Kommentarer
Postat av: Cleveland Brown

Bye bye !!

2010-11-15 @ 15:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0