he's back and he's black.



Jag får ju som sagt inte nog av den här mannen. Sergey for president!! Vill ha 3:e mars nu så jag får dansa som utlovat.

Anyhow, tisdagen har sprungit förbi. Började med att städa förråd och dricka kaffe. Rantade runt som en liten duracell-kanin och lyfte lådor trots träningsvärken från helvetet. Fortfarande fascinerad att man kan träna muskler man inte visste fanns av att skaka rumpa. Ytan i vardagsrummet blev i alla fall fri, så nu inväntar jag lön och ett besök hos Kamprad. Laddade förresten hem Ikea-appen idag. Fantastic. Har sparat en liten inköpslista nu. Efter städ följde arbete och möte med chefen. Jag blev tilldelad små roliga uppdrag som innebär användande av slagborr och annat. Det ni!! Nu är jag hemma och har värmt upp med mig äpple- och kanelte. Dags för veckans Gossip Girl, spänningen är hög! Fick just ett litet meddelande från min darling också. Han sitter för tillfället hemma i Brighton och borrar på nästa hänglås. Så nu i helgen ska Stockholm få sig en liten kärlekshälsning också!

Det var allt för idag mina damer och herrar. Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Malin

Det kommer bli en sån show när jag fyller år! Jag vill fylla år nu!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-16 @ 22:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0