eat pray love.

Se den! Filmen alltså. Jättesöt. Jag blev kär i Italien. Danny Boy har lovat att vi ska åka. Han kan italienska. Han är söt den där engelsmannen. Honom är jag också kär i. Idag har vi varit tillsammans i fem månader. Det är helt otroligt vad tiden har gått fort och hur mycket vi hunnit med redan. Jag har varit i England tre gånger, han har varit hit tre gånger och så har vi varit i Köpenhamn. Det blir några mil i luften men det är det lätt värt!!

 

LOVE MY BABY ♥



Nu måste jag sova. Alarmet ringer om sju timmar. Då väntar hemligt uppdrag, gym och jobb.


Kommentarer
Postat av: Mr brown !

Naawww love my baby too !! the happiest 5 months ever :) but my Italian is really nothing too talk about !! Haha cant wait until London next week babe it will be just like last time , it's mad to think how much we have done together in such a short time :) thinking of you always <3 puss och kraaaaam !!!

2010-11-26 @ 11:52:17
Postat av: Linda

<3

2010-11-26 @ 21:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0