LISSIE.

  

Det har hunnit bli fredagkväll och jag har dragit av elva timmar på jobbet idag. Vad har hänt sedan sist då? Jo, i onsdags var jag och Malin på Debaser för att gunga med till softa toner från Lissie. Oj, vad vi stuffade!! När hon var färdig på scenen fick jag och Malin för oss att dricka tequila för gammal vänskaps skull. Detta medförde såklart att vår stuffar-kväll eskalerade lite. Vi fortsatte till Riche och var sedan på väg vidare när vi faktiskt insåg att det var dags att åka hem. Under hemresan bestämde sig dessvärre min telefon för att hoppa ur min ficka och köra bortamatch. Världen föll såklart samman när vi kom fram till Vällingby och vi insåg detta faktum. Men som var hittade underbara Malin ett nummer till SL:s garage och vi fick bekräftat att min älskling befann sig där. Detta är anledningen till varför gårdagen spenderades med långmila äventyr i Spånga. Vi fick åka privatbuss, träffa coola busschauförrer och läsa finska böcker. Slutet gott, allting gott! Telefonen är tillbaka i mina händer och nu släpper jag den aldrig. Det är som sagt fredagkväll så nu är det dags för veckans Vampire Diaries. Sen väntar bingen, drar av ännu ett 13-timmars pass på jobbet i morgon. Blev beordrad till morgonpasset nu på kvällskvisten. Pengar rullar in som de ska, det går bra nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0