äventyr.

Ja dra på trissor. När man ger sig ut på äventyr i ett snöchockat Stockholm med Lillemor händer det grejer. Vi hamnade hos tatueraren på Söder och inom 5 minuter hade jag fått en tid. I MORGON. Jag fattade inte riktigt vad som hände. Var nervös redan när vi klev in och såg ett hårt muskelberg bli tatuerad i en stol i ett hörn med en skymt till en tår i ögat. Det fanns ett vardagsrumsbord med inbyggd strippstång också! Killen i kassan snackade med Lillemor och jag sköt fram bilden på min tass jag vill tatuera. Killen tittade, rådfrågade en kollega och gav med grönt ljus. Han kikade en snabbis i kalendern och sa att de hade drop-in tider i morgon. Jag tappade hakan och Lillemor svarade glatt : -JAAA!! Vi kan i morgon efter 14.00. Så där har ni det, mina damer och herrar. I morgon kl 15.30 blir jag av med min tatueringsoskuld. Sitter hemma i mitt rum och äter kall korv med senap på och dricker öl i hopp om att nervositeten ska släppa. Det hjälper inte men det är gott. God natt.


Kommentarer
Postat av: Little

Haha chillax, det kommer gå såååå bra så bra :)

2010-11-25 @ 08:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0