WHAT?!

Kalla mig nörd om ni vill. Men jag måste erkänna att jag är en riktig sucker för amerikanska cheesy dramaserier utan syfte, förutom ett enda stort ekorrhjul av drama. Jag följer slaviskt Grey's anatomy, The Vampire Diaries, True Blood, One Tree Hill, Glee, Brothers and Sisters. Och Gossip Girl. You name it. Man hittar, tro det eller ej, sjukt mycket inspiration i dessa serier. Ytlig inspiration då förstås, såsom kläder, make-up osv. Måste bara flika in här att jag avskyr Jennys slarviga flätor och mörka make-up i senaste avsitten av GG. Malin, du vet vad jag menar! Det kan även vara skönt att följa andra människors vardag och problem, även fast de flesta är totalt orealisktiska. Vilket i sin tur egentligen betyder att det jag sysslar med är en fruktansvärt stor time-waist. MEN. Jag såg just säsongsavslutningen av Gossip Girl. OMG, VAD HÄNDE?! Snacka om cliffhanger som heter duga. Nu får vi vänta till i september med att räta ut alla frågetecken. Suck! 




xoxo - you know you love me.


Kommentarer
Postat av: Littlemother

Malin kom in och skrek i mitt rum inatt, "dom sköt chuck?!?!" Vad är de för fel på er?

2010-05-21 @ 08:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0