valborg II.

         

   
   

För en knapp vecka sedan visste jag inte hur man firade Valborg i Uppsala. Nu kan jag säga 'been there, done that'. Och efter denna upplevelse kan jag nog påstå att jag aldrig i hela mitt liv firat Valborg innan detta. För oj oj oj, det är inte möjligt att jämföra Östersunds små majbrasor i Badhusparken med denna folkfest. En helt fantatisk mix av människor. Sköna akademiker (sådana som använder uttryck så som 'kontentan av någonting'), singel-stuffare, forna Östersundare och allmänt löst folk men även en hel del snabba killar och tjejer, så att säga. Tack alla ni inblandade.


Kommentarer
Postat av: Littlemother

gillar dricker-direkt-ur-tetra-bilden. hårding

2010-05-03 @ 08:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0