söndags-stuff på sturehof.


Gårdagen tog minst sagt en oväntad vändning. Vaknade ju som tidigare nämnt i Högdalen och åkte hem för att duscha av mig bakfullheten. Matilda lämnade mig för pommes och betongen i Västerås, så jag slog mig till ro i soffan. Somnade en smula och vaknade som en ny människa. Snörade på mig skorna och begav mig till Norrtull. Hockey-dejt med Annaa och Malin stod på schemat. Vi färgade hår och drack folköl. Svirade sedan om och gick till Retro på Sveavägen. Ett glas vin för 35 spänn och hockey på tv-apparaterna. Matchen slutade med vinst och detta firades med ännu ett glas. Då det var söndag stängde stället 23 och vi kände oss lite smått besvikna. Så vi gick till nästa ställe. Ännu ett glas rött och knagliga försök att besvara frågan: -Vad är lycka?. The Doors stängde 24 och då blev vi ännu mer besvikna. Så vi tog tag i saken på riktigt och stack till Sturehof och O-baren. Där kunde vi diskutera vidare och skölja ner många skratt med kall öl. Det bjöds även på en blandning av 50-tals twist, sunkig hiphop, hårdrock så det blev en del stuff och luftgitarr. Spontana utgångar är likamed succé. Thank you ladies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0