slut som artist.

Ja gott folk. Då har ännu en vecka rusat förbi. I dunderfart! Det dock varit en av de bästa veckorna nånsin. Det har hunnits med så otroligt mycket så nu lägger jag dansskorna på hyllan och dör en sväng. Till i morgon närmare bestämt. Då är det dags att shape up. Med tanke på allt som gjorts under veckan har mitt kära gym blivit åtsidosatt. Så i morgon ska jag sparka min lilla fjuttiga förkylning i arslet och gå på spinning. Så här har veckan sett ut i siffror, ord och bilder.

Måndag. Jobb 09.00-21.00. Hemgång då jag fortfarande var matt från vår spontana söndags-stuff.
Tisdag. Jobb 09.00-14.00. Sandra på besök, vin/balkonghäng med thaimat hos Ville.
Onsdag. Jobb 10.00-14.30. Fantastisk konsert med Deadmau5 på Berns. Fortfarande mållös.
Torsdag. Ledig. Modevisning på Götgatan med fruarna. Vidare fest på Lemon Bar. Drama och bärs flödade.
Fredag. Jobb 09.00-21.00. Sprang hem till sängen för att samla ihop lite sömn.
Lördag. Jobb 12.00-21.00. Spelkväll hos Annaa som slutade i djupa livsfrågor och en popcornpåse på Olssons.
Söndag. Jobb 08.00-16.00. Däckade i soffan av ren utmattning.

   



   

    


Då någon idiot bestämde sig för att lägga fingrarna på min kamera i tordags har jag fått ta kort med mobiltelefonen. Vilket resulterar i sämre bilder än vanligt. Plus att jag lånat några från dig Lillemor. Tack!


Kommentarer
Postat av: Littlemother

any time kitten ;)

2010-05-17 @ 09:59:22
URL: http://lillemorsimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0