oj oj oj.

Oj oj oj, vilken helg. Once again. Jag jobbade till 14.30 i fredags. Lämnade lägenheten för festligheter i stan och har inte kommit tillbaka förrän en halvtimme sedan. Helgens tre nätter spenderades i Highvalley hos fruarna. Vi har hunnit med parkhäng, rockhäng på Harry B's, fulvin, finvin, grilla - både i sol och regn, skratt, bio - Robin Hood, motionera i åskväder, bygga Ikea-möbler, gråt, spela Yatzy, baka rabarberpaj, bli chockad av säsongsavslutnignen på OTH, blivit jagade av pojkar födda 93, skriva listor med nödvändiga festivalsaker och säkert massa mer. Men det har jag glömt. Jag har ett helt potpurri med bilder från helgen men min mor och bror har dataspelsmatch så jag får inte ladda upp dem nu. För då "laggar" det. Slänger in dem i morgon. Nu blir det sängen. I morgon väntar lunchdejt på gymmet med Littlemother. God natt!



Sorry babes - det enda kortet med oss tre gringos samlade på hela helgen. Fab!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0