nöjdaste tjejen i stan.



Jag har sommarstädat och börjat inreda balkongen. Jihoo. Efter lite problematik att hitta i Stockholms lokaltrafik hittade jag och mamma fram till IKEA i Kungens kurva. Där inhandlades det en hylla, lite krukor och dylikt. Nu ska det bara planteras örter och blommor i olika färg så är det finito sen. Vi ramlade även in på Media Markt där jag som av en händelse sprang på en billig kamera. Den fick följa med mig hem då min föregående kamera gick ett sorgligt och blött öde till mötes långt ner i ett ölglas på Harry B James i fredags. May it rest in peace. Vad har hämt mer då? Jo, igår var jag ledig och rastlös. Spenderade två timmar på gymmet. Vilket resulterade i att jag har träningsvärk UTANPÅ revbenen idag. Då kan man ju fråga sig om jag gjorde rätt på den där maskinen eller inte. Jaja, det var gött i alla fall. Efter detta mötte jag upp Lillemor för lite casual häng i Högdalen. Vi kokade en väldigt suspekt kålsoppa som hon nu ska leva på i en vecka. May the force be with you. Och just det ja, jag hämtade ut biljetter till morgondagens biopremiär också. SATC 2. Wiiiie. Damerna kommer över på middag, sen ska det sviras om till klänning och klackskor. Återkommer i morgon kväll med kommentarer om detta. Nu ska jag gnugga geniknölarna och skriva en uppsats om politik. YEY!


Kommentarer
Postat av: Jag luktar kål

I LOVE LAMP. Och din hylla. Och din balkonghylla

2010-05-27 @ 13:23:45
Postat av: Linda

åhh niice ;) men what?!! en uppsats om politik????........

2010-05-27 @ 16:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0