jag och fredde.

 



Ja då har ännu en dag rusat förbi. Den har bjudit på helt sanslöst väder. Och jobb. 12 timmar hann jag med. På det första jobbet fick jag äran att laga lite pesto-lax och spela yatzy i solen. På jobb nr 2 stod trädgårdsarbete och brandrond på schemat. På väg hem från jobbet smekte medelhavsvindarna mina bara axlar med sina 18 grader och jag fick en plötsligt utlandskänsla. Så nu står jag här på balkongen och grillar. Igen. Denna kväll blev det ajvar-köfte med röd- och vitlök i. Det är en matlåda att skryta om det. Fullständigt älskar den nya grillen. Så i sommar kan människan på filmen här ovan komma att bli jag.


Kommentarer
Postat av: Littlemother

jag drömmer sexuella drömmar om att du grillar åt mig. är de fel?

2010-05-19 @ 10:22:03
Postat av: mika

tvärtom. i like!

2010-05-19 @ 17:17:18
URL: http://mikapaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0