gamla tider.



Klockan 23.00 igår kväll fick jag ett samtal från en nyss hemkommen Sandra. Hon har glidit på på plajjan på Gran Canaria den senaste veckan. Innan hon åkte hade vi styrt upp utgångsplaner för denna onsdag (igår) vilket jag totalt glömt bort. Jag hade över huvudtaget glömt att hon skulle komma hem så jag blev lite brydd när hon sa att hon var på väg hem till mig för att sova. Men men. Välkommen var hon såklart. När hon landade här hemma i vardagsrummet hamnade vi framför datorn och kollade igenom lite gamla kort och försökte reda ut festivalminnen och gymnasiehändelser. Shit, vad man känner sig gammal när man knappt kommer ihåg vad man har gjort genom åren. Tur är det då att det finns ca 11000 bilder på vad som skett de senaste åren. Det var riktigt skoj att sitta och trassla ut gamla frågetecken och utvärdera gamla bekantskaper!! Idag vaknade vi till liv vid 10 och begav oss till en gräsmatta för att insupa lite solsken och stora mängder melon. Nu är det dags för jobb. Men snart är det helg. Hej.


Kommentarer
Postat av: Lindaa

underbart!! skulle ha gett min mongo höger arm för att få vara där hos er!!!... PUSS

2010-05-20 @ 20:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0