full rulle.

Vilken dag. Steg upp kl 09.00, vilket är högst ovanligt då jag oftast inte börjar jobba förrän sent på eftermiddagen och har en förkärlek till att älska med mina egyptiska lakan fram till lunch. Men solen sken och fåglarna sjöng så jag studsade upp. Fick äntligen min havregrynsgröt med lingon. Frulle på balkongen resulterade i lite mer fräknar och chockade grannar då jag har en benägenhet att köra sol-frukost i så lite kläder som möjligt. Hoppade sedan ner i mina tajta trikåer för att bege mig till mitt nya gym. I did it. Bytte gym alltså. Antalet fler biceps per kvadratmeter och det faktum att jag nu får svettas tillsammans med fruarna övervägde det allt för tant-täta gymmet här i Solna. Att jag nu får gå 3 km enkel för att ta mig till gymmet gör inte så mycket. Behöver dock en cykel. Så vill ni sälja/skänka en - ropa riktigt högt så kommer jag och hämtar den! Efter lite löpintervaller med Malin blev det benpressen från helvetet med Lillemor. Vårat lilla lunchkalas avslutades med smoothie i solen och en promenad hem. Duschade, bytte om och gick till jobbet. Timmarna rullade iväg fort och nu när jag kom hem kilade jag över till grannhuset och välkomnade Lina och Victor till kvarteret. De blev väldigt glada över min lilla gåvo-blomma. Vi skruvade köksbord och snackade lite skit över ett glas rött. Nu är jag åter hemma och tänkte knyta ihop säcken. Upp och jobba ett par timmar i morgon sen är det tamej fan HELG. Hoppas på bra väder, en dejt med fröken Löfgren och lite häng i Högdalen.



5 dagar kvar till tokröj på Berns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0