effektiv morgon.

Jag vaknade till första gången kl 06.58. Somnade om och drömde om universums snyggaste kille. Vet ej vem han är, vart han finns och minns knappt hur han såg ut i drömmen men snygg var han. Nästa gång jag vaknade var klockan 08.20. Malin ville dela med sig av nyheten att man kan åka till Tunisien för en relativt billig peng. Somnade om och vaknade en tredje gång strax efter 09.00. Lika bra att kliva upp då jag var någorlunda pigg och termometern visade 19 grader. Jag hoppade ner i mina tajta trikåer och ställde mig vid spisen. Kockade havregrynsgröt med äpple och kanel i. Lastade in kolhydraterna i munnen och snörade på mig springa-fort-som-fan-skorna för en runda i det fina vädret. Tog mig hela varvet runt sjön utan att varken stanna eller kollapsa. Höll på krocka med världens största svan men klarade mig. Han/hon aktade på sig när jag kom flygandes. När jag kom hem hade jag inte riktigt släppt Malins utlandsplaner och gick in för att kolla sista minuten-biljetter. Jag upptäckte att man kan åka till Kreta och bo i en trerumslägenhet i etage med balkong och terass för 1699 kr. Avresa i morgon. Gudarna ska veta att jag blev sugen men kom sedan att undra om man kan åka dit utan att bli uppäten av krigshundarna. Jaja, nu när man bor 30 min från Arlanda är det ju inte helt omöjligt att ta en sista minuten-resa samma dag så vi får se vad som händer i sommar. Nu ska jag äta vattenmelon i stora lass och låtsas att min balkong ligger i Tunisien eller nåt och inte i Solna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0