död'n.

Dessa jobbhelger. Suck. Jag är för trött för att vara vaken. Kan ha nånting att göra med att jag inledde dagen med 2 timmars gymmande i sällskap av Brutal-mor och hennes viktprogram för mina små spagetti-armar (tack, mina tricpes dog nyss). När man i princip jobbar dygnet runt i tre dagar tycker jag att man kan passa på att klämma in några timmar på gymmet. Det gäller ju att passa på när man inte är bakis. Då man inte som alla andra vanliga jobba-måndag-fredag-människor får avnjuta livets goda. ÖL. Nu ska jag glutta på Truman show tills jag somnar. Helgens sista pass väntar i gryningen. 8-16. Sen lugnar det ner sig. Hej. 


Kommentarer
Postat av: Lindaa

Du är såå duktig!! tänk på att soon kommer du HIT min lilla skitunge!!..... :)

2010-05-30 @ 12:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0