wierdos.

Månadshyra: 1 000:- Antal rum: 3 Sigtuna: Visa var
Bostadsform: Bostadsrätt Boyta: 75 m² Gatuadress: Hugingatan
Typ: Lägenheter, Uthyres

Vill du bo superbilligt på bekvämt avstånd till hufvudstaden?
Har du ett öppet sinne och en stor medmänsklighet?
Är du dessutom bevandrad i den vegetariska matlagningens konst?
Ja då kan du läsa vidare och se om detta uppdrag passar dig...

Mina krav på dig är att du 5 valfria dagar per vecka (ibland tillsammans med mig) lagar ett gott, varierande och nyttigt mål mat.
Jag ser gärna att du har någon slags utbildning i ämnet med det är inget tvång.




Hahaha. Det finns ju verkligen diverse löst folk. Här sitter man och letar lägenhet till brorsan och hittar sådana här annonser. Jag vet inte om jag vågar släppa iväg honom.

Kommentarer
Postat av: LIndaa

hahaha Håll i Pilla Pontus nu så han inte blir antastad... heregud finns mycke roligt folk du!...

2010-03-29 @ 16:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0