vad vore väl en bal på slottet.

När man får vandra på Stockholms gator med alla medlemmar i the Muppet show.

     

   

Dagen blev inte riktigt som planerat. Tiden går fort när man har roligt. Och roligt har vi. Jag hann inte med något inköp av min gitarr men det tar vi en annan dag. Vi hann i alla fall med att fika i Skrapan. Strosa längs Götgatan i solsken. Chilla på en parkbänk utanför det kungliga slottet. Avnjuta alldeles underbart, makalöst, emotståndligt god sushi. I ett sällskap som till 80 procent består av killar är det dock inte så lätt att hinna med någon shopping. Det blev åtminstone några kap till min garderob och en hel ny uppsättning kläder till bror. Kändes som att det var av hög prioritet då han gått i samma byxor varje dag sedan han kom hit. Vilket var en månad sen. Han fick ett par blå jeans, skjorta, linne, t-shirts. You name it. Så nu får han gå bredvid mig igen. Hatten och glasögonen kan man tydligen inte komma ifrån. Det är bara att köpa. Nu väntar en soft kväll med soffhäng i väntan på morgondagens konsert. Bubblet och bärsen står på kylning och jag längtar till jag vaknar i morgon och får börja festen.




Kommentarer
Postat av: Anton Awesome

Vafan e Benjamin och härjar i storstan han osså? Vikken jävla drag de ska vara...

2010-03-27 @ 12:04:05
URL: http://antonawesome.blogg.se/
Postat av: pineapple

ja nu skulle du varit här anton. hoffmaestro ikväll. awesome!!

2010-03-27 @ 13:29:59
URL: http://mikapaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0