nästa käftsmäll

Sådär ja. 7 timmar senare vaknade jag upp. Pigg och glad som en lärka. Duschade till glada toner från Journey. I'm just a small town giiiirl osv. Gjorde mig lite lagom söt för att gå till Ica och byta min blender som inte vill fungera. Killen i kassan gav mig en ny utan problem. Studsar glatt hem och ska göra mig en fräsch smoothie. Men då kommer nästa käftsmäll. Den nya vill inte heller fungera!! Det måste vara någon hemlig spärr nånstans för att inte små ungar ska bli av med sina klåfingrar. Så då har man hunnit bli ägd av en "hurtigmikser" (som det så fint heter på norsk) idag också. Nu tänkte jag köra på safe resten av kvällen. Koka lite snabbnudlar och dansa runt till Sultans of swing. Dire Straits sviker en aldrig i alla fall. Det är en sak som är säker. Jävla mixer-jäveljävel.

Dagens lilla inslag av glädje får bli de nya Ballerina-kexen. De som smakar kladdkaka och ska doppas i mjölk. Sanslöst smaskiga. Prova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0