bakom mina...



Våååååren har kommit. 12 grader varmt på balkongen idag. Och ja, jag vet att det är i vindstilla sol. Men ändå. Då får man steka runt och ta egobilder på sig själv. Om man har solglasögon på sig. Här ser ni gårdagens sjukt coola kap! Jag har dammat av mina skinnjackor och hängt fram dem. Täckbyxorna har jag packat ner i resväska då det bär av till Åre för lite snowboardåkning innan jag lägger ner vintern på riktigt. Jobb i morgon, kryssning tors-fre och Åre lör-tors. Det går bra nu.


Kommentarer
Postat av: Littlemother

Glajjer!! Stiligt Sickan. Enjoy Åre och keep me posted gullan. Jag ska njuta av solen så länge :)

2010-03-10 @ 08:22:43
URL: http://lillemorsimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0