T minus 30 days



Nu månad och nu börjar nedräkningen. Jag längtar ihjäl mig. Om exakt 30 dagar sitter vi alltså på bussen mot festivaläventyr i Dalarna. Jag kommer att få se Jay-Z, Robyn, The Ark, Mando Diao, Kings of Convenience, The Kooks, Johnossi, Shout out louds och många många fler. Allt detta ska se i matchande jump-suits, gummistövlar och solhattar med Lillemor och Malin. Annat att se fram emot är en liten Östersund-tripp till helgen då syrran tar studenten. Och om 18 dagar går jag på semester. Veckan efter är det midsommar och den ska firas i Smögen med Frida! Life is good, förutom att vissa saker måste styras upp framåt hösten. What to do?


Kommentarer
Postat av: PA

Peace out brother.

2010-06-01 @ 13:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0