söndag.



Nu när klockan ringde 06.50 var jag mitt uppe i en dröm. Jag drömde om familjen Flintstone. Fast i en egenkomponerad version där jag själv var med. Ombord på en lyxkryssare. Det är ju tydligt att man inte ska vara vaken så här tidigt på dygnet. Speciellt på en söndag.

Citat Lillemor kl 05.54 i morse. "Sa inte Gud att man INTE skulle jobba på söndagar? Hell, inte ens han gjorde det. Men ändå, here I am, påväg till jobbet"

Jaja, det är väl bara att dra igång den här dagen då. Helgens sista arbetsdag kommer att vara avklarad kl 16 i eftermiddag. Då ska jag rusa till gymmet för att fira.


Kommentarer
Postat av: Anton Awesome

Jadu... Jag kommer nog inte vara i stockholmstrakterna inom nån snar framtid, men till midsommar är jag i ÖSD! Var är du då?

Yran är ju inte någe jag tänkt missa heller, så den veckan är jag även då i ÖSD! Var är du då? :)

2010-06-13 @ 14:17:56
URL: http://antonawesome.blogg.se/
Postat av: den lilla mothern

jaa och jävlar i min lilla låda vad jag jobbade också!

2010-06-14 @ 10:34:35
URL: http://lillemorsimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0