sommar och sol och SEMESTER.



Jag tror nog att jag kan vänja mig vid det här med semester. Mitt enda bekymmer hitills idag har varit huruvida det är skönast att ligga på rygg eller mage när man ska sola och läsa bok samtidigt. Sovmorgon till kl 11 innan jag studsade upp och käkade lite frukost på balkongen. Sedan drog jag med mig musik och Nikki Sixx i form av Heroin Diaries för en stund på gräsmattan. Då jag har Sveriges kortaste soltålamod och det faktum att det var 120 grader varmt stod jag ut i knappt en timme. Så nu funderar jag på att tillbringa resten av dagen med husmoderliga tjänster här hemma. Diska, tvätta och laga mat. Ikväll kommer Malin och Lillemor hit på ett litet celebration-dinner-party. Lillemor kom ju som sagt in på skolan och det firar vi med min gudomliga lasagne. Och så ska jag försöka lösa bekymmer nummer två idag. Vad ska man packa till midsommarfirande i Dalarna?


Kommentarer
Postat av: LittleLegend

förlååååååååååt! kom hit o skeda?:)

2010-06-22 @ 20:08:40
URL: http://lillemorsimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0