it's romper season.



Jaha, då var jobbdag 1 av 6 avklarad. Utan några större svårigheter egentligen. One down, two to go innan ledig måndag. Gött det. När det nu strax bara är två veckor kvar till festival-madness har jag börjat tagga till ordentligt. Det finns en lista med saker som måste inhandlas innan detta äventyr:

- En romper, om jag så ska vara den enda som bär detta plagg så ska jag ha en! Tar gärna emot tips om inköpsställen.
- Solhatt
- Campingstol
- Myggmedel
- Torrschampo
- Autografblock

Bör man ha med sig något mer?



Kommentarer
Postat av: Lillemor Upprört

Men oh my god Mika? Engångskamera, en korg där Malin får sova, plåster, WHISKEY och solbrillor...glömma hälften sådär...uscha!

2010-06-11 @ 23:30:25
URL: http://lillemorsimonsson.blogg.se/
Postat av: mika...

ja men se där. vilken himla tur att du ska med. annars hade jag kanske glömt mig själv.

2010-06-11 @ 23:51:32
URL: http://mikapaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0