i'm alive.

Jag lever. Men har lite att stå i. Sandras födelsedag blev lyckad trots att vi inte hann med någon jägergolf. Det fick duga med grogg och kortspel istället. Oj, vad roligt det var. Bilder från detta kommer så småningom. Då besöket ute på Skansholmen var så lyckat kör vi en repris i helgen. I morgon packar jag med mig Lillemor, Malin och Jonathan för en liten tur till skärgården. Denna gång har vi till och med tilldelats en liten stuga. Tackar tackar. Nu är det dags att sparka igång dagen med en konstig slags frulle kallad "hur man lagar en frukost utan några som helst råvaror". Sedan bjuder dagen på 7 timmars arbete och efter det är jag fri ett tag. Från och med i morgon har jag semester i fyra veckor. Fest fest fest. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0