före lördag kommer ju fredag.

Har totalt glömt att dela med mig av fredagens afton. Den var ju faktiskt ett par snäpp mer makaber än lördagen. Fruarna hade sammankomst hemma hos Annaa. Hon hade fixat mojitos och delade ut presenter från Hong Kong. Jag fick en supderduperfiin ring. Tack!! Och så hade hon skrivit en låt till oss den lilla rackars tösen. Vackert så det förslog. Vi grät en skvätt, samlade oss och avnöjt Lillemors fina tolkning av Riverdance. Detta finns dokumenterat med diverse bilder och filmer men dessa vågar jag inte lägga upp då Lillemor har mera muskelmassa än mig. När alla var sminkade och klara drog vi på oss klackar och begav oss mot Harry B James. Vi är garanterat de enda brudarna som drar på sig fodralklännigar, tiocentimeters klackar och lockar håret för att gå på sunkig rockklubb med pudelrockare i varje hörn. Men ack vilken succé det blir. Denna fredag var våran gud tillbaka i DJ-båset och körde våra favoritlåtar. Lillemor hookade upp med nån snubbe från Krakow som snällt höll koll på våra väskor när vi skulle spela luftgitarr och dansa. Jag och Malin läste lusen av en grabb i baren. Men som vanligt går tiden fort när man har roligt och plötsligt var klockan 03.00. Alltså hemgång. Jag fortsatte dock nattens äventyr på en annan planhalva. Denna innehållande en man från en liten by kallad Småland. Oj, vad roligt man kan ha ibland.


Kommentarer
Postat av: littlemother

hahaha jag garvade nu, men de är svinsvårt för min ansiktsmask har stelnat. men fuck va kul det var. LÄNGE LEVE HARRY

2010-06-21 @ 23:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0