dags att packa om.

Jaha, då var förberedelserna inför nästa äventyr igång. På onsdag kväll, äntligen!!, rullar bussen mot Borlänge och årets upplaga av Peace and Love. I skrivande stund sitter jag och letar efter konstiga artister såsom Olle Adolphson som sjunger om Okända djur och Just D med Tre gringos. Fick även order av Malin att leta fram en låt som heter Cameltoe. Spännande! Detta kan ju inte bli annat än succé. Idag har jag sprungit runt på stan och inhandlat festival-nödvändigheter såsom cykelbyxor, solskydd, myggolja, linsvätska och energidryck. Det enda som saknas nu är är regnponcho, engångskamera och toapapper. Sen tror jag faktiskt att vi kommer överleva bland 40.000 andra likasinnat konstiga människor. Oops, min hatt!! Den är hos dig Lillemor. Se till att jag får med den. Nu ska jag välja ut vilka skor som ska få följa med på festival. Laaaters!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0