all set.



Ja gott folk. Nu är Mika färdigpackad och redo för festival. Nu ska jag bara se till att få med mig Lillemor och Malin på bussen i morgon, sen är vi all set. Jag känner mig som ett litet barn dagen före julafton. Kan inte sitta still och kan inte sluta le, för om några futtiga timmar (eller ja, ett och ett halvt dygn) får jag se idoler såsom Kings of Convenience, Miike Snow och Robyn. Innan äventyret börjar i morgon har jag dock lovat Malin att följa med på vampyr-film. Kan ju bli spännande. Premiärdag med Stockholms alla vampyrälskande fjortisar. Ha!


Kommentarer
Postat av: Linda

Have a greate One!! heheheh.. PUSSPUSS TA VARA PÅ DIG, andvänd kondom(er).....

2010-06-29 @ 22:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0