shiny happy forehead.



Gott folk. Detta kanske är det sista ni ser av mig. Värmen kommer att förgöra mig. Jag kokar inifrån och kommer mest troligt att transformeras till en pöl på golvet snart. Och man kan bokstavligen spegla sig i min panna. Tittade just på väderprognosen. Temperaturen kommer vägra gå under 25 grader hela kommande vecka också. Man ska inte klaga på värmen sägs det. Men fuck it, ge mig en vindpust så jag får lite syre i kroppen åtminstone. Jaja, överlever jag dagen så bjuds det på grillad kycklingfilé och bärs framåt kvällskvisten här i Solna. Sen blir det fotboll på lämpligt vattenhål (läs öl.) Var på visning idag också, så nu håller jag tummarna tills de blir blåa. Hoppas, hoppas. Stor walk-in closet och ett helt skoförvaringsrum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0