hej alla glada.

Hej alla glada. Jag är tillbaka på Stockholmsk mark. Jag lever och har hälsan. Eller ja, det senare kan ju diskuteras då jag lämnade kvar rösten på stora scenen där Jay-Z spelade i Borlänge och nyser värre än Prosit i de sju dvärgarna. Men oj vad glad jag är ändå. Det finns inte ord att beskriva denna helg. Så mycket Peace och så mycket Love. Och smuts. Jag har gått fem dagar utan att duscha. Det är snuskrekord för mig vill jag lova. Så nu blir det en dusch och taktikvila. Sen ska jag dela med mig av bilder och berättelser om nya bekantskaper såsom Snusk-Marcus, Gramse, Kimson, Di Leva Junior m fl.

Det här ska bli den bästa dan i mitt liv

Kommentarer
Postat av: anne

Åh härligt att du haft der Underbart!

Nu vill jag se lite bilder från denna resa också :-)

2010-07-04 @ 17:40:06
URL: http://enna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0