hassle. you did good.



Åh vad bra han var. Stämningsfullt och vackert. En nykter spelning var sensationellt. Folk klev inte på mina fötter, ingen försökte flytta in i min bh eller leta efter mitt venusberg och ingen spillde öl i mitt hår. Även fast jag saknar festivalen och de lortiga men ack så kärleksfulla människorna ungefär varenda sekund så var det skönt att få stå och smågunga i takt till vackra toner. Vi hittade även Kimson och njöt av glass och solnedgång. Vackert så det förslår. Hassle. You did good. Nu väntar vi med spänning på nya plattan.

   


Ja just det ja. Glömde en sak. Superpanka Malin köpte lotter till Geisha-hjulet för 100 spänn. Hon vann inget men fick tröstpris. Det var kul! Nu väntar bio med Lillemor och Jeanette.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0