halebop my ass.

Kära dagbok. Som synes har det kommit ut flertalet mobil-blogg-inlägg på sistone. Detta beror på flytten som ägde rum i onsdags. I och med att man byter lägenhet tycker Telia att det är helt rimligt att det ska ta tre veckor att flytta ett internet-abonnemang. Från ett uttag till ett annat. Verkar ju sjukt komplicerat. Så tre veckor-grejen kan man ju förstå, NOT! Men i alla fall. För att överleva dessa veckor inhandlades ett mobilt bredband. Dessa kan man ju inte så stora förväntningar på så jag har hållit mig lugn och kylig de senaste dagarna som det har krånglat. Men nu är jag nära att brusa upp. Så fort jag kopplar upp flyter det på utmärkt. I cirka 15 sekunder. YEEEEY! Och då Halebop ska vara ett modernt och kostnadseffektivt företag skippade de att satsa på telefonsupport. Så just nu sitter jag och försöker mig på en mailkorrespondens med deras support. Vilket är lite halvknivigt när man har 15 sekunder åt gången på sig. MEN, annars har vi det bara bra. Jag bor numera i ett lila rum, har en stor walk-in-closet till mina klänningar, dubbla badrum, sandstrand på gångavstånd, ett vardagsrum jag kan dansa naken i. Sen att jag inte har några möbler att ju bara en liten bagatell. Soffan består i dagsläget av två tältstolar. Middagarna avnjuts på balkongen då köksmöblerna lyser med sin frånvaro. Nätterna spenderar jag på en 90 cm madrass i mitt lila rum, men i tankarna är jag på ett femstjärnigt hotell. Så ni får stå ut dessa sunkiga mobilbilder någon vecka till. Sedan kommer det trilla massor av roliga bilder. Jag har ju haft Snusk-Marcus på besök ett par dagar nu och då händer det grejer. Hittills har vi hunnit med thailändsk pick-nick i tunnelbanan, campa i betongen, crashat en möhippa, nästan kommit med i hawaiiansk dokusåpa med mera. So long!!

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-20 @ 15:00:45
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: lucke

tjena tjena! vad händer? :P

2010-07-20 @ 15:09:36
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0