%¤**## x 2

Jag ger mig ut för att motionera bort min ilska. Vad tror ni händer när jag kommer hem?!! Jag har glömt nyckeln inne på vardagsrumsbordet. Och mamma har gått till jobbet! Hahaha, jag dör av skratt nu när jag sitter här och skriver detta. Så jävla typiskt mig. Jaja, det var bara att löpa vidare mot jobbet. Då vi har 2 km till jobbet hann jag inte hem att byta kläder heller. Så nu sitter jag här i för stora mjukiskläder som man får låna. En timme för tidigt. I full färd med att trycka i mig drickyoghurt i hopp om att kroppen skall återhämta sig från joggingturen som blev 5 km ist för 3 km. Detta kommer bli en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: anne

Men darling då...

2010-01-25 @ 08:23:01
URL: http://flattering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0