snart så



I morgon jobbar jag mitt sista långpass. 10-21. Sen är jag ledig heeela helgen. Fredag, lördag och söndag! Det vankas födelsedagskalas, häng med fruarna i Högdalen, discodans, bärs. Ja det mesta av livets goda. Jag är sjukt övertaggad. Har hoppat runt här hemma innan jobbet idag och provat kläder till hög musik. Jag har tänkt lufta min nya kavaj och mina stövlar (som jag inte fick med på bilden eftersom jag är en halvmeter längre än medel-Svensson) i morrn. Vi öppnar med födelsedagsmiddag på Kungsholmen i morgon kväll. Min käre vapendragare Danni fyller 22. Hatten av! Sen hoppas jag det blir dunkadunk resten av natten!


Kommentarer
Postat av: Littlemother

DISCODANZIING

2010-01-29 @ 10:37:57
URL: http://lillemorsimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0