host host



Jaha. Då kom den dagen det märks att man varit hemma i kylan och varit ute och härjat varje dag i en veckas tid. Vaknade upp helt utan röst, tjock i halsen och med ett mindre badkar snor i huvudet som det känns.
Så nu har jag dragit fram mitt lilla apotek och kokat ihop diverse huskurer till frukost. Rött kanelte med honung, c-vitamin-shake, lite rosenrot och lite omega 3. Ack den som ger sig. Förkylningen ska ha försvunnit till måndag har jag bestämt. För jag ska på gymmet. Och där med basta! Nu blir det jobb 12-21, sen ska jag springa hem till soffan, tjocksockorna, filten och lite mer piller.


Kommentarer
Postat av: Lindaa

Kryya på dig babe... <3

2010-01-09 @ 11:45:37
Postat av: Lindaa

Kryya på dig babe... <3

2010-01-09 @ 11:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0