GH5



Då var det snart dags att lägga ledigheten till handlingarna. I morgon bitti dammar jag av jobbarbrallorna och kliver på igen. Tis-fre. Sen är det helg och jag är ledig i dagarna två. Dagen har tillbringats i slapphetens tecken. Förutom det tidiga uppvaknandet och ett litet uppdrag på dagens lista. Att leta reda på en fotoautomat. Dra mig baklänges. Det var en svår nöt att knäcka. Vi frågade oss fram via polisen, som hänvisade oss till en trasig jävel. Försökte hitta en "vanlig" fotograf i Solna men det finns tydligen inga. Så vi satte oss på tuben och for till T-Centralen. Där fanns det en. Vid Swedbank-automaten. Precis som jag minns det sen jag bytte tåg i Stockholm på väg mot Göteborg för 7 år sedan. Sagt och gjort. Fotografierna hade vi som i en kista. Då var nästa uppdrag att inhandla Guitar Hero 5. Finns en spelbutik här i Solna som har allt. Ligger precis vid tunnelbanan i Näckrosen. Då måste man ju ta tåget mot Hjulsta tänkte jag. Med tröttmössan på. Insåg att vi satt oss på fel tåg eftersom Näckrosen visst ligger på väg mot Akalla. Byter linje och hoppar av på sagda ställe. Kliver ur vagnen och det är som att springa mot en vägg. Med svettlukt. Hade kunnat sätta pengar på att någon lämnat 10 hockeytrunkar med underställ vid luftintaget. Fy. Fick mitt spel i alla fall. Och på vägen hem hoopade vi in i ett solarium. Very nice. Fast mina fötter lyckades ändå inte tina. Så nu blir det raggsockar på och nöta lite mer på gitarren. Hej!


Kommentarer
Postat av: Suz

Mor/dotter;)

Slutet gott:) allting gott:)

Tajm att se snart:) Masin börjar svettas;)

2010-01-11 @ 20:35:58
Postat av: Anonym

Hur lyckades jag förstöra pineapples kväller?

2010-01-11 @ 21:43:24
Postat av: Anton Awesome

Hur lyckades jag förstöra pineapples kväller?

2010-01-11 @ 21:43:25
URL: http://antonawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0