%#*#¤%*



Bra jävla start på dagen! Utmattad som jag var lade jag mig i sängen vid 12-tiden igår. Larmet ringde vid 8-tiden i morse och jag var ovanligt pigg och glad för att vara på den tidiga halvan av dygnet. Drog på mig de svarta tajta och tryckte i mig en stadig frukost för att hinna med en timma på gymmet innan jobbet. Men vad händer?!! Jag hittar inte mitt gymkort. Helvetes jävla %#*#¤%* vad trött jag blir på mig själv! Köpte ju ett nytt förra veckan för att jag tappat bort det! Skrattretande är vad det är. Till råga på allt är det -8 grader idag också. Men jag trotsar vädergudarna och ger mig ut på en powerwalk runt Råstasjön i alla fall. På med mössa och vantar. Känner att jag måste svettas ut min ilska så mina kära kollegor inte behöver drabbas.  


Kommentarer
Postat av: Lindaa

De är syynd om lilla Mika nu <3

2010-01-23 @ 15:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0