den 25.e smäller det

Var på stan en sväng med mammsen idag. Och oooh my god. Jag fyndade sååå mycket! Var än jag kollade hittade jag saker. 80-tals modet har tagit ett stadigt grepp i butikerna. Och rocktemat fortsätter. Jag gillar det. Mycket!!! Hittade ett par nya darlings, då mina föregående puppies gick sönder på nyårsafton. Klacken sa adjö och trillade av. Men idag fann jag ett par nya. Jag räddade dem från den lysrörsupplysta, kalla, hemska hyllan på Nilson och ska värna om dem med mitt liv. Gick in en sväng på Ur&Penn också. Kom ut med 10 par örhängen och en massa halsband. Och med ett stort leende på läpparna. I min lilla gottepåse fanns leopardmönstrade ringar, fejk-diamanter, rosa, turkosa, guldfärgade örhängen. Vidare mot Gina. Äntligen hittade jag skjortor som inte är designade för dvärgar. Tyget räcker en bit ner på rumpan istället för att sluta tvärt ovanför naveln. TACK! Hittade jeans också. Jäääätteljusa fina jeans. Ett par vita, låga converse och damma av skinnjackan så är jag redo för våren. Om den här snön försvinner någon gång!! På H&M hittade jag en tröja som är som en brynja. Fast med armar. Coolt tyckte jag och drog kortet. Sprang in på Hemtex också. Och där hängde den. Morgonrocken från himmelen. Mörklila i mjukaste fleece. Den fick följa med hem den också. Kuddar till soffan hittade jag också. Så nu är de röda hemska knölarna ett minne blott. Sist men inte minst blev det sängkläder i skönaste silke. Det går bra nu! I morgon är det dags att jobba lite igen. 10-21. Skepp och hoj!

     

   


Kommentarer
Postat av: Lindaa

mmm shoping!!! =)

2010-01-26 @ 16:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0