blääää

Dagen började ju så bra. Käkade frulle och dansade runt med mina Sonisphere-biljetter i handen. Lycklig som få. Men så gick jag till jobbet och luften liksom pumpades ur mig. Blev trött och less på allt redan innan lunch. Fy, vilken lång dag. Så kommer man hem och ska göra lite nyttiga saker på datorn. Fungerar det som det ska? NEJ, såklart inte. Just nu är ju sur, arg och bedrövligt förbannad på Bill Gates för att han ska krångla till det så inni. Jag har Word 2003 installerat på min Windows 7 då det är mycket lättsammare att hantera. Men kan jag då öppna dokument som är skrivna i Word 2007. Nix. Jävligt logiskt tycker vissa eftersom det finns en massa nya finesser i det nya programmet. Men jag är av uppfattningen att dessa finesser bara krånglar till saker. Så nu sitter jag här. Bitter och jävlig. Jaja, det lär väl lösa sig det här också. Jag blickar framåt och längtar till torsdag för då fyller Danni år och vi ska ut på stan och vara snygga och äta god mat!

Till Bill



Kommentarer
Postat av: Anton Awesome

Det går ju iförsig spara word 2007 dokumenten till filtypen ".doc" som är kompatibel med gamla word... nu heter filtypen ".docx"...

2010-01-27 @ 08:09:30
URL: http://antonawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0