skrattfest

   

   

   

De senaste 30 timmarna har varit de roligaste på länge!! Det började med riktig matlagningskonst och fin-vin i casa del Mika och slutade med junkfood av världsklass i Högdalen. Kvällen bjöd på jättehög musik, pojkar med för stora rumpor i för små chinos, järn, Sean Banan, Malin-ragg x 5, svanhopp, chipsätande på marken, music-quiz på iPhone. Det hände så mycket på så kort tid att vi var tvungna att reda ut allt över en frukost för kungar i morse. Oboy, marmelad-mackor och äggröra i sängen. Sedan vidare mot Skärholmen och shopping/fika. Skrattnojan efter den kladdkakan var ju inte att leka med. "Var det romantiskt? Plöjde han din åker?" citat Malin, 163 år gammal när jag berättar om vad jag gjorde på Alla hjärtans dag. Skratten fortsatte hemma hos Lillemors söte far. Det bjöds på god mat och vatten. Och gott sällskap. Nu har jag suttit 53 minuter på tunnelbanan för att ta mig hem från den här festen men det var det värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0