heja sverige



Ledig dag. Jag myser runt i min morgonrock från himlen. Äter en timmeslång frukost i sällskap av Melissa Horn. Det får mig att tänka på min fina vän Matilda. Och hur mycket jag saknar dig!! Hoppas du har det underbart  där nere i solen. Här fortsätter snökaoset. Tak ramlar in, kaniner dör, trafikolyckor. Folk råds att stanna inne och det tänker jag göra idag förutom en liten avstickare till gymmet.

Åh vilken Sverige-kväll det blev igår då! Jag slog på OS när det var 6 km kvar i dubbeljakten och jäklar vad spännande det var. Grymt jobbat!! Man blir stolt på riktigt. Det är mer än vad man kan säga om Melodifestivalen som jag såg tidigare under kvällen det. Vilket skämt. Vem är det som väljer bidragen egentligen? Om jag skruvar mig av spänning i soffan under OS så är det för att jag skäms när jag ser Melodifestivalen. Ha! I morgon bitti är det dags för hockeygrabbarna att visa var skåpet ska stå mot Finland. 06.00 släpps pucken ner och jag håller tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0