solna c



Muppet-show. I jakt på scrapbooking-material begav vi oss in i Solna C på LekPlaneten. Jag slogs av de oändliga hyllorna med barbiedockor. Det var ju sisådär 15 år sen jag ägde en så jag tänkte det skulle vara kul med lite uppdatering. Bara kolla alltså. Inte köpa. Och my god. Det finns till och med Twilight-dockor. Come on! Surfar-Barbie och Surfar-Ken var dock rätt coola. Men Rock-Barbie tog lätt förstapriset!! Rosa gitarr och svarta stövlar. Givet!

   




Det blev ingen docka inhandlad. Men däremot trillade jag dit på Vero Moda. Historiens snyggaste skinnjacka och en liten vår-sötis fick följa med hem! Skotta bort snön nu för faan!! Ge mig vår och tygskor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0