man får inte svära...

...MEN oj, vad sugen jag blev på det nu. Bra dag blev plötsligt mindre bra dag då jag blivit beordrad att jobba natt i natt. Alla mina planer för dagen gick i stöpet. Så det blev till att tänka om. Promenad med Douglas the dog + gym fick bli 5 km jogging med jycken i släptåg. Filmkväll med Danni fick strykas då jag ska infinna mig på arbetet kl 20.45 ikväll. Betvivlar att jag kommer lyckas somna och ladda batterierna så det blir väl till att hålla ögonen öppna med tandpetare till kl 09.45 i morrn. Men vi hade i alla fall tur med vädret, eller vad ska man säga.



Råstasjön


Vapendragaren


Lötsjön


Lite smårädd för de där konstiga varelserna.


Efter jogging måste man busa.


Sen sova.

Nu ska jag hoppa i duschen. Sen ska jag försöka mörklägga lägenheten och göra lilla herrn sällskap i soffan. Hej!


Kommentarer
Postat av: Lindaa

naaaww... så söt herr douglas är.. Väldigt fiint väder oxå=) men va de typ 20 minus där nere oxå? ja vi har väl ca 29minus nu.. LESS

2010-02-24 @ 15:45:47
Postat av: Suzanne

vilka fina bilder:) Herr Douglas är sååååå fin<3

Tack för att du/ni finns :)

2010-02-24 @ 20:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0