loooove



Nya babies. Kunde inte hålla mig. Jag provade höger sko och den bara gled på. Var tvungen att be om den andra. Och den gled lika galant över foten och jag fick ståpäls. Struttade runt lite i affären och blev kär. Så de fick följa med hem. Jag har givit dem öm omvårdnad med impregneringsspray och de har nu fått tagit plats i mitt vitrinskåp på väggen! Kanske blir en premärrunda i dem i fredagsnatten.

   

Hittade också ett par sjukt cleana solbrillor, 2 grymma klockor och mina favvo-tuggisar i hela vida världen!


Nu ska här städas inför morgondagen. Fruarna kommer på besök. Det blir halloumi, vino shitto, kanske lite 90-tals dängor och en liten utgång.


Kommentarer
Postat av: Littlemother

Mika Mika Mika!!! Jag fick precis orgasm på jobbet, SKORNA!!! Holy hell, cause tonight's gonna be a good night..

2010-02-26 @ 09:45:32
URL: http://lillemorsimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0